OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Saltdal videregående skole har inngått samarbeid med NDLA - Nasjonal digital læringsarena

Saltdal videregående skole er en av åtte videregående skoler i landet som skal delta i pilotsamarbeidet skoleåret 2024-2025.

NDLA er en åpen digital læringsressurs for videregående opplæring i landet. Formålet med samarbeidet er å bruke tilbakemeldinger, brukererfaringer og innspill fra elever, lærere og skole til å bedre brukeropplevelsen, formidle pedagogiske og fagdidaktiske råd og sikre kvaliteten og brukervennligheten på ndla.no. Arbeidet skal bidra til å utvikle NDLA.

Saltdal videregående skole skal samarbeid om følgende fag:

·         vg2 Industriteknologi
·         Geografi
·         Norsk for minoritetsspråklige med kort botid vg1SF/vg2YF

Skolen ser frem til et godt og utviklende samarbeid til det beste for elever og lærere.