Rådgivningstjenesten

Saltdal videregående skole har to rådgivere i deltidsfunksjoner.

Janne Kristoffersen har hovedansvar for studiespesialiserende program og påbygg til generell studiekompetanse.
Hilde Båtsvik har hovedansvar for yrkesfaglige program.

Bestill time til rådgiver for studiespesialiserende

Bestill time til yrkesfagligrådgiver

Rådgiver kan veilede elevene blant annet ved valg av fag og linjer, og gi informasjon om utdanning og yrker. Vi kan også tilby samtale, karriereveiledning og interessetest. I tillegg kan vi tilby sosialpedagogisk veiledning og hjelp ved personlige utfordringer og problemer.

Vi praktiserer «åpen dør», som betyr at du ikke trenger å ha avtalt time, men har muligheten til å komme innom ved behov. Timeplanen til den enkelte rådgiver henger på kontordøra.

Velkommen!