Har du søkt skoleplass?

2. gangs inntak finner sted 26. juli. Du må svare på dette innen 1. august.

Vanlige spørsmål som vi ofte får fra dere som har søkt videregående skole

Miljøtjenesten

Miljøtjenesten har en rekke tilbud til elevene våre, både i og utenfor skoletiden. Vi ønsker at elevene skal trives, og at foreldrene er trygge på at vi ivaretar ungdommene som går på skole hos oss. Vi har også gode rutiner for oppfølging av elever som bor på hybel.

Alle elevene våre har tilbud om:

• Gratis skolefrokost mellom kl. 07.00 og 07.25
  • Åpen skole hver onsdag fra kl. 15.00 til 20.00. Her har vi også åpent mekanisk verksted.
  • Vekketjeneste til elever med behov for hjelp til å komme seg opp i tide.

I tillegg har vi en rekke sosiale tiltak gjennom året for å styrke trivsel og læringsmiljøet.

Våre hybelboende elever får i tillegg tilbud om:

• Startsamtale med miljøarbeider. Her får elevene informasjon om tilbud skolen har og det gjøres avtaler om hvilken oppfølging den enkelte elev ønsker.
  • Gratis middag hver onsdag
  • Individuelle tilbud ved behov