Velkommen til biblioteket

Biblioteket er åpent hele dagen, men er betjent:

Mandag, tirsdag og onsdag fra kl. 08.00 - 13.00
Torsdag fra kl. 10.00 - 15.00

På biblioteket kan elever og ansatte få hjelp til å finne frem relevant litteratur, både til skolearbeid og fritidslesing.
Få veiledning til å søke på internett eller i bibliotekets bokbase Bibliofil

I biblioteket kan du lese aviser og tidsskrifter, gjøre lekser eller jobbe med prosjekter. Ønsker du det, kan du benytte deg av vår stille lesesal.

Bruker du Feideinnlogging kan du  låne e-bøker på Bookbites.

Er det bøker/litteratur biblioteket ikke har selv, kan vi skaffe dette via fjernlån fra andre bibliotek.

Ved lån må hver elev ha med skolebeviset som de har i appen Pocket-ID. Ansatte  bruker sitt ansatte bevis. Dette fungerer som lånekort.

Utlånsreglement for biblioteket.

Velkommen