Velkommen til skoleavslutning for Vg3

Saltdal videregående skole har gleden av å invitere til skoleavslutning for våre Vg3 avgangselever, onsdag 19. juni kl 18.00 i skolens kantine.

Det er veldig hyggelig hvis du tar med deg foresatte eller andre du ønsker å markere avslutning av 3 års skolegang med. Fordi vi har begrenset plass i kantina, kan du ikke ha med deg flere enn 2 gjester.

Tradisjonen tro blir det taler, musikk og servering av kaffe og kaker.

For å skape en høytidelig atmosfære håper vi du tar finstasen på.

På grunn av borddekking og matbestilling må vi få beskjed om hvem som kommer. I tillegg må vi få informasjon om eventuelle allergier vi må ta hensyn til.

Påmelding innen 14. juni kan gjøres enten til:
post.saltdal@vgs.nfk.no
Henvendelse i luka i ekspedisjonen

Vi ønsker dere hjertelig velkommen!