OBS! Nettleseren din er utdatert. Vi anbefaler at du laster ned en annen, moderne nettleser som Google Chrome, Firefox eller Microsoft Edge.

IMPORTANT! Your browser is out of date. We recommend that you download a more modern browser like Google Chrome, Firefox or Microsoft Edge.

Du er her:

Velkommen til Saltdal videregående, skoleåret 2023/2024

Det er med stor glede vi ønsker nye og gamle elever velkommen til Saltdal videregående skole mandag 21. august 2023.
1. inntaket er nå gjort og frist for å takke ja til plassen er 13. juli.

Står du på venteliste til høyere ønske vil du etter
2. inntak 28. juli få ny beskjed om hvilken skoleplass du har.
Svarfrist etter 2. inntak er 3. august.
Har du søkt lokalt til skolen eller ønsker å gjøre det, blir inntaket gjort fortløpende ved ledig plass og du blir kontaktet av skolen.

Søknad om skoleplass ved lokalt inntak.

Har du andre spørsmål angående inntaket, ta kontakt med Nordland Fylkeskommune.

Les mer om inntaket her.

Nedenfor finner du nytt informasjon du som elev må lese før skolestart.

Fant du ikke svar på det du lurte på er du velkommen til å kontakt oss på e-post: post.saltdal@vgs.nfk.no eller telefon 75652300.